Zoek MDM

Bulletin

Probleem met Mazda B2500 WL turboverwarmers

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 2 maanden geleden #49751 door handmatig-mechanisch
Ik heb een probleem met een Mazda B2500 WL-auto. De voorverwarmers branden binnen zeer korte tijd door en 's ochtends als het koud is, vallen ze uit. Ik heb online een aantal tests uitgevoerd naar de energie van de kachels en merkte dat er normale energie binnenkomt en het indicatiesignaal op het dashboard normaal aangeeft, maar wanneer ik de auto start, blijven de kachels ongeveer 3 of 4 minuten werken. Ik weet niet of dit normaal is bij deze auto, want bij andere auto's duurt het maar 10 tot 15 seconden. Als iemand hier meer over weet, zou ik wat informatie op prijs stellen, bijvoorbeeld of het normaal is dat de kachel zo lang blijft verwarmen en welk type kachel ik moet gebruiken.
Alvast bedankt. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 2 maanden geleden #49756 door handmatig-mechanisch
Hallo, de gloeibougies zouden 0,75 ohm moeten meten. Ik heb gezien hoe lang de spanning in de leidingen aan blijft, maar is er bij huidige modellen, zelfs met een al warme motor, een kans dat de gloeibougie weer aanslaat? Als dat het geval is, raad ik aan om in het werkplaatshandboek te kijken welk type gloeibougie je gebruikt. Ik ben er vrijwel zeker van dat het probleem bij de gloeibougies ligt. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 2 maanden geleden #49758 door handmatig-mechanisch
Oké vriend, bedankt. Ik ga op zoek naar de handleiding voor die motor.