Zoek MDM

Bulletin

KE jetronic injectiesysteem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar 1 maand geleden #49580 door handmatig-mechanisch
KE jetronic injectiesysteem Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedemorgen, ik heb een probleem met dit systeem, het is een MB 560SEC.
De brandstofverspilling is overmatig en de bougies worden zwart.
Dit gebeurt na vijf minuten stationair draaien.
Ik heb de bougies vervangen, de verdelerkap vervangen, de timing afgesteld met een stroboscooplamp en de schroef op de meetpen versteld. Heeft u nog andere ideeën over dit systeem, dat bijna verouderd is maar erg interessant?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar 1 maand geleden #49593 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp van het KE jetronic-injectiesysteem
Hallo: Tijdens mijn zoektocht vond ik in een Colombiaanse handleiding de procedure voor het meten van de brandstofdruk: ik citeer de procedure zoals die is.
- (Sluit een drukmeter aan tussen de koudstartklep en de inlaatpoort van de onderste kamers van de brandstofverdeler, ontkoppel de elektrische connector in de elektrohydraulische actuator en activeer vervolgens de brandstofpomp. De druk moet tussen 75 en 82 psi liggen. Als de druk laag is, vervang dan het filter of de systeemdrukregelaar, als de druk hoog is, ontkoppel dan de retourleiding en controleer de drukvariatie.) Er zit ook een lambdasonde op, dus voer verrijkingstests uit om te zien hoe deze reageert, en een koelvloeistoftemperatuursensor, zoals je ziet is die vrij complex, er zit een potentiometer in de luchtstroom.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.