Zoek MDM

Bulletin

Ik heb hulp nodig met mijn auto

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 3 maanden geleden #49559 door handmatig-mechanisch
Ik heb hulp nodig met mijn auto Geplaatst door manual-mecanica
Kunt u mij alstublieft helpen met het oplossen van de elektrische storing van mijn Opel Astra 1.4 uit 1995?
Ik zeg het u:
ik reed op de snelweg en plotseling begonnen de dashboardlampjes te dimmen en plotseling stond de auto helemaal stil en gingen alle dashboardlampjes branden.

Ik heb het volgende vervangen:
1: Ontstekingsmodule
2: Bobine
3: Verdeler
en het probleem blijft bestaan. Ik zet het contact aan en er vonkt iets, maar als ik het aanzet, vonkt er niets. De injector werkt wel en er lekt benzine. Of zou het kunnen dat de computer geblokkeerd is?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 3 maanden geleden #49560 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp " Ik heb hulp nodig met mijn auto."
Voor zover ik weet, injecteert hij geen brandstof. Deze auto heeft een enkelvoudige injector. Controleer de benzinedruk, die zou tussen de 0,6 en 1 bar moeten liggen. Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 3 maanden geleden #49564 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp " Ik heb hulp nodig met mijn auto."
Ik heb geen verstand van mechanica, maar ik voeg een foto bij van de motor waarop hij rood is gemarkeerd. Hij begon benzine te lekken... hij is waarschijnlijk verzopen omdat ik hem zo vaak heb gestart...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 3 maanden geleden #49570 door handmatig-mechanisch
Hallo...

We keken naar de auto en ik vond een geluid dat precies het merkteken heeft, wat betekent dat er geen elektrische puls in de carburateur zit (deze heeft een sensor en drie kabels)

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 3 maanden geleden #49571 door handmatig-mechanisch
Vandaag hebben we met een vriend naar de auto gekeken. Bij het starten hoorden we een geluid (rururururururu) vanuit de carburateur. We hebben hem opengemaakt en hij heeft een elektrische sensor en drie kabels. Zou het kunnen dat deze sensor de elektrische pulsen niet geeft om de benzine in te spuiten? Ik sluit de motor aan en hij is gemarkeerd.