Zoek MDM

Bulletin

Stuur niet vergrendeld Renault Megane

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar 1 maand geleden #49444 door handmatig-mechanisch
Stuurinrichting Renault Megane niet vergrendeld Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik ben nieuw op het forum en ik heb hoofdpijn. Het probleem is dat mijn Mégane uit 2004 de foutmelding "Stuur niet vergrendeld" gaf en andersom. Ik woon in Monterey, Mexico, en ik kan niemand vinden die me kan helpen. Verschillende bronnen melden dat het een probleem met de kaartprogrammering is, maar ik ben er niet helemaal zeker van, omdat de kaart het detecteert en de sloten vergrendelt en ontgrendelt, enz. Op internet zag ik dat het het stuurslot zou kunnen zijn, een klein, zwart kastje onder het stuur. Er zit een linker schroef of bout in. Maar ik weet niet of dit verwijderd of gerepareerd kan worden. Als ik de kaart erin steek en er wordt gevraagd om "Start plus pedaal", hoor ik een "klik" in dit onderdeel, maar het is als een relais of zoiets. De bout komt er niet uit, dus ik weet niet of het zo is of dat hij vastzit. Ik heb een paar video's om de storing beter uit te leggen, maar ik weet niet waar ik het naartoe moet sturen. Ik hoop dat u me kunt helpen, want ik ben ten einde raad en kan geen hulp vinden. Heel erg bedankt en ik waardeer alle reacties en de tijd die u neemt om mijn zaak te bekijken.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.