Zoek MDM

Bulletin

ABS-TRAC OF en LOW TRACK sensoren

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 5 maanden geleden #49235 door handmatig-mechanisch
ABS-TRAC OF en LOW TRACK Sensoren Gepubliceerd door manual-mecanica
Weet iemand waarom de ABS-TRAC UIT- en LOW TRAC-sensoren op het dashboard aan en uit gaan wanneer ik een kuil of verkeersdrempel raak, of gewoon tijdens het afslaan? Mijn auto is een Grand Am SE uit 1999. Ik heb hem al met een scanner laten scannen, maar hij geeft niets weer. De codes zijn gewist, maar ze blijven terugkomen. Als ik de auto start, geeft hij niets weer, alleen in de gevallen die ik noemde.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 5 maanden geleden #49237 door handmatig-mechanisch
Antwoord van de handmechanica op het onderwerp ABS-TRAC OF en LOW TRACK-sensoren
Hallo, kijk, als je de scanner gebruikt, zie je daar niets van, omdat hij, zoals je al zei, dat slechts zelden doet en je de scanner gebruikt terwijl de auto volledig stilstaat. Ik raad je aan om met de scanner en de auto te rijden en je kabelboom te controleren, aangezien deze na verloop van tijd of door onderhoud defect raakt. Zet ze goed vast met kabelbinders, aangezien de sloten na verloop van tijd los kunnen raken. Maak ze schoon zodat ze goed vastzitten en de codes correct worden doorgestuurd als er een storing is. Succes, en we houden contact.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.