Zoek MDM

Bulletin

Lekkende ritsafdichting Astra G. Reparatieset?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 5 maanden geleden #49224 door handmatig-mechanisch
Lekkende afdichting van de Astra G-bak. Reparatieset? Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, mijn stuur lekt aan de linkerkant, waar de tandarm (stuurhuisdeksel) uitsteekt. Weet iemand waar ik een afdichtingsset voor dit stuurhuis kan kopen? Ik vind het niet prettig om dit onderdeel weg te gooien, omdat ze vaak kapot gaan door het stuursysteem. Zou het specifiek het onderdeel kunnen zijn dat de Opel gebruikt? Er zijn andere, zoals... gkn -trw-lizarte-da silva-mapco-QUINTON HAZELL... Met vriendelijke groet en bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 5 maanden geleden #49227 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp: Lekkende stuurhuisafdichting Astra G. Reparatieset?
Hoi turboreader, ik gebruik ook een rek van een Opel Vectra, die is uitgerust met een ZF, maar volgens de handleiding lijken reparaties aan de hydraulische kast "niet toegestaan" te zijn, dus ik denk dat er geen reservebalgen meer verkrijgbaar zijn. Je kunt de keerring in ieder geval misschien wel bij een lagerwinkel vinden (als hij geen specifieke maat heeft - zeldzaam...). De waarheid is dat het rek duur is, en als hij te repareren is, des te beter. Succes!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.