Zoek MDM

Bulletin

problemen met chevrolet spark.......?????

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
16 jaar en 11 maanden geleden #4418 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: problemen met Chevrolet Spark.......?????
Hallo, waarom kijk je niet of er slangen los zitten? Ten eerste, de MAF-slang breekt meestal.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 11 maanden geleden #25549 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Re: problemen met Chevrolet Spark.......?????
Geachte heer, ik heb helaas een Spark gekocht en naar wat ik heb kunnen vinden, hebben sommige versies uit 2007-2008 en 2009 problemen met het opladen van de accu na anderhalf jaar. Het rode lampje naast het remlicht gaat branden, en dat lampje gaat ook branden, en je merkt het niet eens als de accu leeg is en je stilstaat. Enkele "tijdelijke" oplossingen zijn bijvoorbeeld het loskoppelen van de minpool gedurende ongeveer 30 seconden met het contact open. Dit reset de computer (zeggen ze). Ik houd het lampje zelf in de gaten. Als het gaat branden, vanuit neutraal, accelereer ik tot 3000 tpm en gaat het uit. Rijd in geen geval met de lichten aan; je staat stil en riskeert zelfs je leven als het op de snelweg gebeurt. Al deze oplossingen zijn slechts een lapmiddel. Het is niet normaal en daarom een tekortkoming in de kwaliteitscontrole. Verkoop en raad aan om GEEN SPARK te kopen... de fabrikant is al op de hoogte van dit probleem en doet er niets aan.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
13 jaar en 8 maanden geleden #29271 door handmatig-mechanisch
GOEDE MIDDAGEN ALLEMAAL. IK HEB EEN VONKCUQL. ER KOMT GEEN SIGNAAL BEREIKT BIJ DE BOBINE OF DE NOKKENASSENSOR. IK ZOU HET WAARDEREN ALS IK MIJ KAN ADVISEREN WAAR HET SIGNAAL VANDAAN MOET KOMEN. BEDANKT.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
12 jaar en 4 maanden geleden #41005 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp problemen met de Chevrolet Spark.......?????
Ik heb ook problemen met een Spark. Normale scanners werken via OBD2 en kunnen alleen codes bekijken en wissen. Het belangrijkste is om de leerwaarden te wissen, wat alleen kan met de originele Tech 2, die online bij de dealer wordt geüpdatet.
Ze hebben meestal problemen met het gasklephuis, maar wat je ook doet, je moet de leerwaarden wissen en het gasklephuis koppelen.
Ze laten ons niet eens een servicebeurt uitvoeren; ze willen de reparaties monopoliseren.