Zoek MDM

Bulletin

ontsteking van een t444e-motor

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 4 maanden geleden #48958 door handmatig-mechanisch
T444E -motor starten
Goedemiddag vrienden, ik heb een probleem. Ik heb een International Antral bus, model 97, met een T444E-motor. De bus start al een week moeilijk. 's Ochtends draai ik de contactsleutel om en klinkt de motor traag, alsof de accu's bijna leeg zijn, maar ze zijn nieuw. De motor lijkt kracht te krijgen en sneller te draaien, en dan weer langzamer te draaien tot hij start. Als de bus eenmaal gestart is, kan hij de hele dag uitstaan. Als je 's middags terugkomt en hem start, start hij prima. Het probleem doet zich 's nachts voor, je zet hem uit en de volgende ochtend is het weer hetzelfde. Kan iemand me helpen waar ik moet beginnen met controleren? Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 4 maanden geleden #48961 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp van het starten van een T444E-motor
Hoi Luismuñoz, het lijkt erop dat je accu's na een tijdje stilstaan minder vermogen krijgen. Het lijkt erop dat ze, zelfs als ze nieuw zijn, niet volledig opgeladen zijn. Controleer en reinig de accupolen, aardingspunten en de dynamoaansluiting. Mogelijk is er een aardverbinding waardoor je accu 's nachts uitvalt. Als er een stroomonderbreker is, zet hem dan 's nachts aan en kijk wat er gebeurt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.