Zoek MDM

Bulletin

Nissan X-Trail

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 4 maanden geleden #48921 door handmatig-mechanisch
Nissan Xtrail Geplaatst door manual-mecanica
GOEDE MORGEN IK HEB EEN PROBLEEM MET EEN NISSAN XTRAIL TRUCK MET EEN YD 25 CDRI MOTOR DIE VOLLEDIG GEREPAREERD IS. DE MOTOR EN HET INJECTIESYSTEEM ZIJN ONDERHOUDEN. HET PROBLEEM IS DAT HET LANG DUURT OM TE STARTEN EN ALS DE MOTOR KOU IS, IS HET ONSTABIEL STATIONAIR DRAAIEN, ZOALS EEN FERA DE PUNTO, EN ALS HET OPWARMT, WERKT HET NORMAAL. IK HOOP OP UW OPMERKINGEN.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 4 maanden geleden #48945 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica onderwerp Nissan XtraIL
Hallo, we hebben het over een dieselvoertuig. Als je zeker weet dat de injectoren goed sproeien en de timing klopt, denk ik dat de temperatuursensor mogelijk niet goed werkt.
De auto wordt aangestuurd door de temperatuursensor om te bepalen of het koud is, meer of minder in te spuiten, en als het warm is, het mengsel aan te passen. Dan is er ook nog de nokkenas- of krukassensor. Als deze niet goed werkt, kan hij je vertellen om te laat of te vroeg in te spuiten, en wanneer het voertuig opwarmt, rondt hij af.
Om de temperatuur te controleren, meet je normaal gesproken de weerstand met de kabel verwijderd; bij een hogere temperatuur, meer weerstand. Google de tabel voor die sensor en je krijgt de temperatuurequivalentie. Laat het ons weten.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.