Zoek MDM

Bulletin

HUNDAY SANTA FE, 2003, start soms niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 7 maanden geleden #48734 door handmatig-mechanisch
HUNDAY SANTA FE, 2003, start soms niet. Uitgegeven door manual-mecanica
Als iemand me advies kan geven, mijn Hyundai Santa Fe start soms slecht, vooral als hij koud is, alsof het aan de ontsteking ligt. Of hij maakt helemaal geen geluid, of het klinkt als een soort klap, klap, en als je de contactsleutel meerdere keren heen en weer beweegt, start hij uiteindelijk. Ik weet niet of het aan de ontsteking of de startmotor ligt. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 7 maanden geleden #48735 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp HUNDAY SANTA FE, 2003, start soms niet
Het probleem zit in de startmotor, het zou de solenoïde kunnen zijn waarvan de contacten niet meer werken en dat is de reden voor het klik-klik-klik of de koolborstels werken niet meer, ook kun je met een testlamp aansluiting 50 controleren, dat is de dunne lijn die de solenoïde aanstuurt, je hebt iemand nodig die de sleutel naar de startpositie draait en je meet of er 12 volt positief is

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 7 maanden geleden #48736 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp HUNDAY SANTA FE, 2003, start soms niet
100 x 100 volgens ntrapero

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 7 maanden geleden #48737 door handmatig-mechanisch
Hartelijk dank, ik ga nu kijken of ik het kan repareren. Eerst moet ik de startmotor vinden. Als iemand een handleiding voor deze auto heeft, zou ik die zeer op prijs stellen
. Nogmaals bedankt voor uw snelle reactie.