Zoek MDM

Bulletin

HUNDAY SANTA FE, 2003, start soms niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #48734 door handmatig-mechanisch
Hyundai Santa Fe uit 2003, start soms moeilijk. Geplaatst door manual-mecanica
Kan iemand me adviseren? Mijn Hyundai Santa Fe start soms moeilijk, vooral als het koud is. Het lijkt alsof het contactslot defect is; of het maakt helemaal geen geluid, of het geluid is een soort klikkend geluid. Na herhaaldelijk de contactsleutel heen en weer te draaien, start de auto uiteindelijk wel. Ik weet niet of het aan het contactslot of de startmotor ligt. Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #48735 door handmatig-mechanisch
De handmatige, mechanische reactie met betrekking tot het onderwerp HUNDAY SANTA FE, 2003, start soms niet op.
Het probleem zit hem in de startmotor. Het kan de solenoïde zijn; de contacten kunnen versleten zijn, waardoor het klikkende geluid ontstaat, of de koolborstels kunnen versleten zijn. Je kunt ook een testlampje gebruiken om klem 50 te controleren, de dunne draad die de solenoïde aanstuurt. Je hebt iemand nodig die de sleutel in de startpositie draait terwijl je de positieve spanning van 12V meet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #48736 door handmatig-mechanisch
De handmatige, mechanische reactie met betrekking tot het onderwerp HUNDAY SANTA FE, 2003, start soms niet op.
100% eens met ntrapero

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #48737 door handmatig-mechanisch
Hartelijk bedankt, ik ga nu kijken of ik het kan repareren. Eerst moet ik de startmotor zien te vinden. Als iemand een reparatiehandleiding voor deze auto heeft, zou ik dat zeer waarderen
. Nogmaals bedankt voor de snelle reactie.