Zoek MDM

Bulletin

Centrale vergrendeling defect Seat Cordoba 6L bouwjaar 2006

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 7 maanden geleden #48685 door handmatig-mechanisch
Goedemiddag.
Ik ben nieuw hier, maar ik heb een probleem dat ik graag met u wil delen en kijken of iemand mij kan helpen.
Ik heb een Seat Cordoba 1.9 TDI 6L uit 2006. Plotseling sloten de deuren zich, behalve de bestuurdersdeur, die ik, naast de achterklep, als enige handmatig kan openen. De schakelaar voor het vergrendelen/ontgrendelen van binnen werkt niet. Ik kan de bestuurdersdeur wel vergrendelen met de afstandsbediening, maar ik krijg hem niet open. De deuren kunnen niet van binnenuit of van buitenaf worden geopend. Ik heb geprobeerd de accu los te koppelen, de condensatoren te ontladen en de VAG COM-foutmelding over de kofferbakactuator te krijgen (ik heb er een nieuwe in gezet, maar dezelfde fout blijft). Kortom, talloze opties, maar geen daarvan heeft geholpen. Ik heb hulp nodig!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 7 maanden geleden #48726 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Centrale vergrendeling defect in een Seat Cordoba 6L uit 2006
Goedemorgen, vriend uit Cancun, Mexico. Ik heb een Europese Seat Ibiza en ik las ergens dat je het slot kunt ontgrendelen door de sleutel in het portier te steken en hem twee keer te draaien. Ik denk dat het in de handleiding van de auto staat.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 7 maanden geleden #48745 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Centrale vergrendeling defect in een Seat Cordoba 6L uit 2006
Hoi, deze auto's hebben problemen met de vergrendeling vanwege de aarding van het circuit, die via de sloten loopt. Het slot werkt niet (zelfs als het mechanisch in orde is) en ontvangt geen goede aarding van de carrosserie. De gebruikelijke symptomen zijn dat het alarm niet uitgaat, de binnenverlichting niet aangaat wanneer je de deur opent, enz.
Ik heb ook een Córdoba TDi en ik heb dit probleem ook een keer gehad, maar ik denk niet dat de deuren op slot zaten.
Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 7 maanden geleden #48757 door handmatig-mechanisch
Hallo, je moet het handmatig doen. Steek de sleutel van buitenaf in de deur en draai hem naar links. Laat hem een paar seconden staan. Het alarm zou moeten afgaan. En dan nog een keer, en dan gaat het alarm af, waardoor het wordt uitgeschakeld. Dat zou moeten werken.