Zoek MDM

Bulletin

Centrale vergrendeling defect Seat Cordoba 6L bouwjaar 2006

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #48685 door handmatig-mechanisch
Goedemiddag.
Ik ben nieuw hier, maar ik heb een probleem dat ik graag wil delen in de hoop dat iemand me kan helpen.
Ik heb een Seat Cordoba 1.9 TDI uit 2006 (6L chassis). Plotseling zitten alle deuren op slot, behalve de bestuurdersdeur. Dat is de enige deur die ik handmatig kan openen, samen met de achterklep. De vergrendelings-/ontgrendelingsschakelaar in het interieur werkt niet. Ik kan de bestuurdersdeur wel vergrendelen met de afstandsbediening, maar niet ontgrendelen. De deuren kunnen niet van binnenuit of van buitenaf worden geopend. Ik heb geprobeerd de accu los te koppelen, de condensatoren te ontladen en VAG-COM geeft een foutmelding voor de kofferbakactuator (die heb ik vervangen, maar het probleem blijft). Kortom, ik heb talloze dingen geprobeerd, maar niets heeft gewerkt. Ik heb hulp nodig!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #48726 door handmatig-mechanisch
Handmatig-mechanisch antwoord op het probleem van een defecte centrale vergrendeling in een Seat Cordoba 6L uit 2006.
Goedemorgen, vriend uit Cancun, Mexico. Ik heb een Europese Seat Ibiza en ik heb ergens gelezen dat je het slot kunt verwijderen door de sleutel in het portier te steken en twee keer om te draaien. Ik denk dat het in de gebruikershandleiding van de auto staat.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #48745 door handmatig-mechanisch
Handmatig-mechanisch antwoord op het probleem van een defecte centrale vergrendeling in een Seat Cordoba 6L uit 2006.
Hallo, deze auto's hebben problemen met de vergrendeling vanwege een probleem met het aardingscircuit dat door de deursloten loopt. Het slot zelf functioneert niet goed (zelfs als het mechanisch in orde lijkt) en maakt geen goed contact met het chassis van de auto. Veelvoorkomende symptomen zijn onder andere dat het alarm niet uitschakelt, dat de interieurverlichting niet aangaat wanneer de deur wordt geopend, enzovoort.
Ik heb zelf ook een Cordoba TDI en heb dit probleem een ​​keer gehad, maar ik denk niet dat mijn deuren op slot gingen.
Groeten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #48757 door handmatig-mechanisch
Hallo, je moet het handmatig doen. Steek de sleutel van buitenaf in het slot en draai hem naar links. Laat hem daar een paar seconden staan. Je zou dan het alarmsignaal moeten horen. Draai de sleutel nogmaals en je hoort een signaal dat het alarm is uitgeschakeld. Dat zou moeten werken.