Zoek MDM

Bulletin

automatische transmissie Toyota Corolla

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 8 maanden geleden #48658 door handmatig-mechanisch
Toyota Corolla automatische transmissie Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, hartelijke groeten aan iedereen die dit leest, mijn probleem heeft te maken met een automatische transmissie. Ik heb een Toyota Corolla uit 2002 ontvangen waarvan de versnellingspook stroef loopt. Het controlelampje brandt niet en ik heb weinig ervaring met dit type versnellingsbak. Ik heb een handleiding nodig over wat ik moet controleren of wat de mogelijke oorzaak van het probleem is. Bij voorbaat dank.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 8 maanden geleden #48659 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp van de automatische transmissie van de Toyota Corolla
Hoi Sorto:) , de hendel beweegt moeilijk... waarschijnlijk: defecte kabelbinders of kabels. Koppel ze los en beweeg ze met de hand; ze zouden soepel moeten bewegen, zonder te blokkeren. Wat ik ook heb gezien, is dat er per ongeluk voorwerpen, zoals munten, door het hendelsysteem zijn gegaan. Als bovenstaande in orde is, controleer dan de schakelas van de versnellingsbak (waar de AT-sensor zich bevindt); deze zou ook soepel moeten draaien. Als je de kabelbinders losmaakt (er zijn er twee), laat beide dan vrij spel, conform de voorschriften. Laat ons weten hoe het is gegaan. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.