Zoek MDM

Bulletin

Subaru Legacy 2.2 start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 8 maanden geleden #48603 door handmatig-mechanisch
start niet .
Hallo. Ik heb een Subaru Legacy 2.2 4WD EJ22 motor.
Hij start niet en er is geen signaal om de bobine op cilinder 3 en 4 te activeren. De ontstekingsmodule is vervangen en de storing blijft bestaan. Er is een activeringssignaal op alle vier de injectoren en op bobine 1 en 2. Ik heb de doorverbinding op de draden gemeten en alles is in orde. Zou het de ECU kunnen zijn?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 8 maanden geleden #48631 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het probleem met de Subaru Legacy 2.2: start niet
Nokkenassensor in orde. Bobine ook getest. Krukassensor in orde. ECU getest en nog steeds dezelfde storing. Natte bougies en alleen vonksignaal in cilinder 1 en 2. Doorverbinding op alle sensoren gecontroleerd.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 8 maanden geleden #48664 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het probleem met de Subaru Legacy 2.2: start niet
Opgelost. Hoe dan ook, de distributieriem was verkeerd afgesteld. Ik vertrouwde erop dat hij al eerder bij een andere garage was gecontroleerd (of misschien ook niet). Nou, ik heb hem weer op de juiste manier gemonteerd en alles was in orde.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 8 maanden geleden #48665 door handmatig-mechanisch
Opgelost. Hoe dan ook, de distributieriem was verkeerd afgesteld. Ik vertrouwde erop dat hij al eerder bij een andere garage was gecontroleerd (of misschien ook niet). Nou, ik heb hem weer op de juiste manier gemonteerd en alles was in orde.