Zoek MDM

Bulletin

Verna 2004

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 8 maanden geleden #48490 door handmatig-mechanisch
verna 2004 Gepubliceerd door manual-mecanica
b. Diias vrienden die aanwezig zijn en tegelijkertijd ongemak veroorzaken groeten aan alle collega's in het veld Ik vroeg me af of iemand de Verna werkplaatshandleiding heeft, aangezien ik problemen heb gehad met de brandstofpomp, de markering op het dashboard markeert niet, maar ik haal de pomp eruit en test hem buiten en als hij goed werkt, het dashboard, maar ik zou geïnteresseerd zijn om de handleiding van tevoren te hebben Ik waardeer uw tijd en ik zou het zeer op prijs stellen als u mij in deze kwestie zou kunnen ondersteunen, bedankt

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 8 maanden geleden #48497 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica -onderwerp uit 2004
Je hebt geen handleiding nodig. Controleer of de 5 volt van de potentiometer voor het brandstofniveau de stekker van de pomp bereikt. Als die spanning de pomp bereikt, is het mogelijk dat het probleem in de meter zit, in de kabel die naar het dashboard gaat of in het dashboard zelf. Om het beter te weten, kun je de stroomkabels van de meter overbruggen, NIET die van de pomp. Omdat ze 12 volt en aarde zijn, kun je kortsluiting veroorzaken. Met vriendelijke groet, succes.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.