Hallo allemaal,
allereerst wil ik alle forumleden begroeten.
Ik ben nieuw op het forum, hoewel ik de site al een paar keer eerder bezocht heb en het me al een paar keer geholpen heeft met auto's die ik niet meer heb, haha.
Zoals jullie waarschijnlijk al raden, ben ik hier om een vraag te stellen over gloeibougies. Ik zal mijn probleem uitleggen en kijken of iemand me met zijn of haar kennis kan helpen, haha.
Ik heb een Citroën Xsara Picasso 1.6 HDI met 92 pk en die startproblemen. Ik weet zeker dat het de gloeibougies zijn, want ik ben bij Citroën geweest en daar hebben ze me dat verteld. Het probleem is dat ik ze nergens kan vinden in deze auto. Ik heb geprobeerd een handleiding te downloaden, maar die is er niet voor de 1.6 HDI. Ik heb zelfs een handleiding gezien voor het vervangen van de gloeibougies van een 2.0 HDI, maar de procedure is niet hetzelfde voor mijn auto. Eerlijk gezegd, omdat ik ze vanaf de voorkant niet kon zien, dacht ik dat ze achterin zouden zitten, haha. Ik heb het luchtfilter eraf gehaald om te kijken of ik iets kon vinden, maar nee hoor.
Ik vraag me alleen af of iemand de exacte locatie weet, en of je me er een foto van kunt sturen. Ik zou je enorm dankbaar zijn.
Alvast bedankt, en stuur alsjeblieft een reactie voordat ik de halve auto uit elkaar haal, hehehe...