Zoek MDM

Bulletin

problemen megane 2 1.5 dci motor k9k

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #48336 door handmatig-mechanisch
Megane 2 1.5 DCI K9K motorproblemen Geplaatst door manual-mecanica
Goedemorgen, ik heb een probleem met deze auto en ik ben nu al nerveus. De auto start niet goed en als hij start en ik de autocom laat lopen, krijg ik een verbrandingsfout in cilindernummer 4 P0304. Ik heb de injector vervangen, de kabels gecontroleerd, een saeta gezongen en een paar sevillana's gedanst... kan iemand hier licht op werpen? Want ik ben nu een beetje wanhopig, bedankt

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #48338 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp problemen met de Megane 2 1.5 DCI K9K motor.
Controleer de aansluitingen en of er een openingssignaal van de regeleenheid wordt ontvangen, of controleer of de injector via de autocom wordt geïnjecteerd. Als het een Bosch is, moet u de injector waarschijnlijk programmeren. Als de autocom dit niet toestaat, probeer dan op de weg te programmeren. Rijd op de snelweg, accelereer tot 3000 tpm en laat de injector ongeveer 30 seconden draaien zonder het gaspedaal aan te raken. Herhaal dit proces vier keer, één per injector, en de injectoren zullen zichzelf programmeren.

_

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #48339 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp problemen met de Megane 2 1.5 DCI K9K motor.
De injectoren zijn Delphi... het probleem is dat hij soms niet eens start en dat hij de fout P0304 laat zien en zegt verbrandingsprobleem... de bedrading is al gecontroleerd en geeft een signaal

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #48370 door handmatig-mechanisch
Hallo, uw probleem ligt waarschijnlijk bij de injectorplaten en die hebben veel retour. Dit is normaal bij dit soort injectoren en vaak werkt het vervangen van de platen goed, omdat de sproeiers, als ze erg versleten zijn, hetzelfde probleem of erger kunnen veroorzaken.