Zoek MDM

Bulletin

Geluid tijdens het rijden in de Opel Combo

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #48324 door handmatig-mechanisch
Geluid tijdens het rijden met een Opel Combo Geplaatst door manual-mecanica
Mijn Opel Combo maakt een trillend geluid dat toeneemt naarmate je sneller rijdt en ondraaglijk wordt aan de voorkant. Bij 120 of 130 km/u (68 of 69 mph) lijkt hij te vertragen. Dit gebeurt wanneer je rechtdoor rijdt of naar links afslaat, maar het verdwijnt wanneer je naar rechts afslaat. Het geluid blijft aanwezig, ongeacht of je in de versnelling staat of de koppeling ingetrapt hebt. We hebben geprobeerd de voorwielen te verwisselen om te kijken of de balans goed is, maar het blijft hetzelfde geluid maken. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #48325 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Geluid tijdens het rijden met een Opel Combo
Hoi, op basis van wat je zegt, zou je de voorste massalagers en ook de homokinetische koppelingen moeten controleren. Daar zou je probleem moeten zitten. Ik hoop dat je probleem is opgelost. Doei.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #48381 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Geluid tijdens het rijden met een Opel Combo
Hartelijk dank Moto69, ik hoop dat ik dit weekend tijd heb om ernaar te kijken en het je te laten weten.