Zoek MDM

Bulletin

Afstemming van de 93-jarige gol gl varillero

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #48313 door handmatig-mechanisch
Het opzetten van een gol gl-stang jaar 93 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik heb een GOL GL 1.6 cilinder en hij begon te haperen alsof hij op drie cilinders liep. Ik zocht naar de oorzaak alsof het een bougie was, maar ze werkten allemaal, dus ik vermoedde dat het een klep was die niet open wilde en zo was het ook. Toen ik het kleppendeksel verwijderde, vond ik drie kromme drijfstangen en drie droge tuimelaars zonder olie en de hele constructie zat onder de roest. Nadat ik dit had gezien, heb ik hem uit elkaar gehaald, de groef en de tuimelaars schoongemaakt en alle drijfstangen vervangen. Ik heb twee vragen, als iemand me daarbij kan helpen, zou ik dat op prijs stellen. De eerste is welke klepspeling ik moet aanhouden en de tweede is hoe ik hem klaar krijg. Heel erg bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #48315 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp: Het instellen van een 93 jaar oude Gol GL-stang
Hallo Path92, de klepspeling bij koude motor is 0,15-0,25 inlaat en 0,35-0,45 uitlaat, de ontstekingstijdstip is 9º voor de Golf 1.6 GL

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #48316 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp: Het instellen van een 93 jaar oude Gol GL-stang
Hallo Path92, de klepspeling bij koude motor is 0,15-0,25 inlaat en 0,35-0,45 uitlaat, de ontstekingstijdstip is 9º voor de Golf 1.6 GL