Zoek MDM

Bulletin

Lamp of sensor die de ventilator van de Clio aanzet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #48310 door handmatig-mechanisch
Lamp of sensor die de ventilator van de Clio aanzet Gepubliceerd door manual-mecanica
Ik moet een Clio met 8 kleppen repareren. Het probleem is dat de ontstekingssensor of het lampje van de radiatorventilator niet zichtbaar is. Weet iemand hoe ik de ventilator kan inschakelen wanneer deze de gewenste temperatuur bereikt? Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #48311 door handmatig-mechanisch
Antwoord van de handmechanica op het onderwerp: Lamp of sensor die de ventilator van de Clio aanzet
Ik weet niet welke motor of welk model het is, maar als er geen lampje of sensor in de radiator zit, bijvoorbeeld bij oudere modellen, is het waarschijnlijk de motortemperatuursensor. De computer stuurt het signaal daarvan naar het dashboard en zorgt ervoor dat de elektromotor werkt. Als je vragen hebt, voeg dan voertuig- en motorgegevens toe.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #48327 door handmatig-mechanisch
Antwoord van de handmechanica op het onderwerp: Lamp of sensor die de ventilator van de Clio aanzet
Hallo, ik ben het met mijn collega eens en je kunt naar de cilinderkop kijken. Sommige hebben twee sensoren, één voor de temperatuur die op het dashboard wordt weergegeven en één voor de temperatuur die naar de computer gaat om de elektromotor aan te sturen...