Zoek MDM

Bulletin

LUV DMAX 3.5V6 KOPPELT NIET 4L

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 7 maanden geleden #48253 door handmatig-mechanisch
LUV DMAX 3.5V6 KOPPELT NIET 4L Gepubliceerd door manual-mecanica
Groeten aan alle forumleden. Ik heb een DMAX V6 uit 2008 waarvan ik het druklager en de koppelingsplaat heb vervangen. Om hem sneller te maken, heb ik de motor verwijderd en naar voren verplaatst, met de versnellingsbak naar achteren. Dit gaf me genoeg ruimte om hem te demonteren. Ik heb alles weer in elkaar gezet en het werkte prima. De 4H sluit perfect aan, maar nu de 4L niet meer. Het lampje knippert even, gaat dan uit en er gebeurt niets. Als iemand me met dit probleem kan helpen, zou ik dat zeer op prijs stellen. Met vriendelijke groet!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 7 maanden geleden #48256 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: LUV DMAX 3.5V6 KOPPELT NIET AAN 4L
Hallo allemaal, Leandro:) , om u door de diagnoseprocedure te leiden, is het erg belangrijk dat u ons laat weten of het lampje of de indicator knippert met 2 of 4 Hz, dat wil zeggen 2 of 4 keer per seconde, voordat u het uitschakelt en niets doet. Ervan uitgaande dat de motor stationair draait (onder 2000 toeren voor de 6VE1), de versnellingspook in neutraal staat, de koppeling is ingetrapt en de auto stilstaat, zijn dit de vier basisvoorwaarden voor het inschakelen van de lage versnelling van de tussenbak. Met vriendelijke groet!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.