Zoek MDM

Bulletin

Volvo S40 uit 2005-2006

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 8 maanden geleden #48181 door handmatig-mechanisch
Volvo S40 uit 2005-2006 Geplaatst door manual-mecanica
Nou, de auto reed en plotseling stopte hij en startte niet meer. We hebben de computer van een vriend erin gezet en het enige wat we zien is dat er een vastgelopen module is en een storing op de CAN 3-lijn. En de computer kan de auto niet in. Kan iemand me vertellen wat de CAN 3-lijn en de vastgelopen module betekenen, zodat ik weet wat ik kan doen? Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 7 maanden geleden - 10 jaar en 7 maanden geleden #48228 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op de Volvo S40 uit 2005-2006
Hallo, het klinkt alsof er een botsing of berichtenconflict is opgetreden op de CAN3-lijn, vergelijkbaar met wanneer Windows vastloopt, waardoor een module vastloopt of cyclisch actief wordt... Probeer de batterij een paar uur los te koppelen, sluit alles vervolgens weer aan, zet het apparaat aan en scan het opnieuw. Als het probleem hetzelfde blijft, zou ik de vastgelopen module herprogrammeren. Misschien is de software beschadigd of verouderd. Laat het ons weten als u het probleem oplost, zodat we er allemaal van kunnen leren. Met vriendelijke groet.
Laatst bewerkt: 10 jaar 7 maanden geleden door . Reden: spelling

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.