Zoek MDM

Bulletin

AIRBAG WAARSCHUWINGSLAMPJES KNIPPEREN

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 8 maanden geleden #48169 door handmatig-mechanisch
AIRBAG-WAARSCHUWINGSLAMPJE GAAT AF EN TOE AAN Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo.
Ik heb een Nissan Primera P11 uit 1999 en al een tijdje brandt het airbaglampje. Het
gebeurt niet constant; het is af en toe. Het gaat aan en uit, of het gaat aan en blijft even branden, gaat dan uit, gaat dan weer aan en blijft branden...
Eerlijk gezegd heb ik er nog niet veel over nagedacht, maar ik moet nu naar de APK en ik weet niet hoe ik dat lampje uit kan krijgen.
Ik merk dat het lampje soms uitgaat als ik de aansluiting in het dashboardkastje aan de passagierszijde aanraak. Ik heb die aansluiting gecontroleerd en die lijkt in orde.
Kunt u mij helpen?
Ik ben in januari APK-gekeurd.
Ik wacht op een antwoord.
Heel erg bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 7 maanden geleden #48227 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp : AIRBAG WAARSCHUWINGSLAMPJES BRANDEN AF EN TOE
Hallo allemaal, wanneer het SRS-waarschuwingslampje gaat branden, betekent dit dat uw regeleenheid een storing in een van de hoofdcircuits heeft gedetecteerd... dus als het gaat branden, betekent dit dat de airbag op het moment van de storing leegloopt. Als u een ongeluk krijgt, God verhoede het, en het lampje brandt, zal de airbag niet worden geactiveerd wanneer dat zou moeten. Volgens wat u zegt, moet er een slecht contact in de bedrading zitten. Verplaats, terwijl de auto draait, de bedrading naar het dashboardkastje (passagiersairbag). Wanneer het lampje aan- of uitgaat, ligt daar het probleem. Als u deze procedure methodisch uitvoert, zult u ontdekken waar het slechte contact zit. Groeten en succes.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.