Hallo allemaal, Rodrigo

, nu begrijp ik het probleem duidelijk, zoals je zegt. Er gaat geen stroom van de BSI naar de richtingaanwijzers... dus je hebt een versterkt activeringssignaal nodig. Ik zou de bsi demonteren, zoals je al hebt aangegeven, de kabels, volg ze in de bsi, eerst in de pin, naar binnen... je zou het relais moeten bereiken dat het circuit bekrachtigt
(er kunnen stroombegrenzende weerstanden langs de route zijn), daar moet je testen, in de relaiscommandospoel, welke het signaal heeft dat je nodig hebt, als je het niet vindt betekent dit dat ofwel het verzoek van de COM2000 niet aankomt of dat de bsi dit verzoek niet in digitaal formaat kan omzetten naar een analoge activering (in dit geval zouden er foutcodes in de bsi of com2000 moeten staan. Het andere is dat je het rechtstreeks van de com2000 neemt, maar het analoge signaal van de afstandsbediening is alleen aan-uit, niet knipperend, het is alleen erin, het vereist ook demontage, identificatie enz. Dus samenvattend wat ik zou doen zou zijn, controleer de bsi, relais, als je een intermitterend signaal in de spoel hiervan hebt, neem het rechtstreeks van daaruit, naar een extern relais, zonder knipperen. Als, aan Aan de andere kant heeft de relaisspoel (in de BSI) niets, je zult de afstandsbediening moeten demonteren, het signaal moeten verwijderen, versterken (relais), flitsen en schijnen – precies wat je beschrijft. Tot slot raad ik aan om de BSI correct te identificeren aan de hand van de nummers. Zoek vervolgens naar de elektrische en installatieplannen voor het interieur van de BSI (google ze). Zo kun je het proces sneller en efficiënter maken. Succes en laat ons weten hoe het gaat. Met vriendelijke groet.