Hallo.
Ik hoop dat iemand me kan helpen met een vraag.
Peugeot Boxer 2.5 d 230L 1998, 86 pk.
Ik heb drie draden gevonden die van de brandstofinjectiepomp zijn afgeknipt.

Het probleem is dat er drie draden uit de pomp komen die naar een connector gaan: een geel en rood, een grijs en zwart, en een bruine.
Ze zijn op dezelfde afstand afgeknipt, dus het lijkt erop dat alle drie naar dezelfde plek gaan.
Ik heb een connector gevonden met twee van de drie draden, de rode en de grijze zwart, en het lijkt erop dat er een derde aansluiting ontbreekt, maar ik weet het niet zeker. Maar er zit een gat dat daar zou kunnen zijn. Aan de andere kant heeft de connector ook drie draden, maar omdat het een vrouwelijk exemplaar is, kan ik niet zien of er metaal in zit.
Ik heb gekeken of ik de afgeknipte bruine draad ergens kon vinden, maar ik kan hem niet vinden.
Ik heb gezocht naar schema's, foto's of een andere oplossing, maar ik kan er geen vinden.
Omdat het de pomp is, en als die kapot gaat, is het een leuke reparatie, dus ik vraag het liever. Ik ga het risico niet nemen om hem met slechts twee draden te starten, vanwege wat er zou kunnen gebeuren.
Als iemand me wat advies kan geven, denk ik dat het duidelijk is, maar als er een foto of iets anders nodig is, voeg ik die graag toe.
Bedankt.