Zoek MDM

Bulletin

Een raamschakelaar installeren

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47982 door handmatig-mechanisch
Een raamschakelaar installeren Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal.

Mijn probleem begon toen de raamschakelaar van mijn Ibiza Collage kapot ging. Ik ben op autosloperijen gaan zoeken, maar geen enkele had er een. Waarschijnlijk omdat hij te oud is. Als laatste redmiddel ben ik naar het hoofdkantoor van Seat gegaan om de schakelaar te halen, maar tot mijn verbazing vertelden ze me dat ze dat model niet meer maakten.
Ik had eraan gedacht om de schakelaar te vervangen en een van de nieuwere Seat-schakelaars te installeren, die je normaal gesproken op autosloperijen vindt, maar de aansluitingen zijn niet hetzelfde.

Kan iemand me vertellen hoe ik dit probleem kan oplossen of een oplossing vinden?

Alvast bedankt. Met vriendelijke

groet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47995 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Raamschakelaar installeren
Verander gewoon de verbinding. Standaardknoppen hebben 5 draden, en meestal hebben ze er bijna allemaal drie, twee of vijf. Controleer gewoon welke de positieve en negatieve stroom is. Gebruik de oude knop om te controleren of omhoog omhoog is en omlaag omlaag. Standaardknoppen met 5 draden hebben meestal drie positieve en twee negatieve draden, die worden geactiveerd wanneer je de knop bedient. Ze worden geaard, zodat ze niet oververhit raken.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.