Zoek MDM

Bulletin

YAMAHA YZF426 jaar 2001

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47986 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp YAMAHA YZF426 jaar 2001
Goedemiddag vrienden, ik ben op zoek naar een handleiding voor de Mitsubishi 6D16.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47989 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp YAMAHA YZF426 jaar 2001
Hallo allemaal, Kumaka, wat betreft de instellingen, die zijn een zeer goede benadering. De handleiding van de 426 is echter online te vinden; Google het maar eens. Tot slot, als aanbeveling, veel mensen schuren of slijten de gekalibreerde remblokken van deze motoren handmatig... een fout wanneer ze niet perfect vlak zijn... waardoor de klep stopt of de rotatie in de klepgeleider wordt onderbroken. Hierdoor slijten de klep, de zitting en de klepgeleider voortijdig... koop de remblokken. Hot cams zijn goedkoop en goed (gehard staal), maar het beste is om een ​​micrometer te gebruiken om de hoogte van het regelblok te controleren, ondanks dat de dikte op het oppervlak van het blok of de pod staat vermeld (zoals ze hier zeggen). Ik heb verschillen gezien in de procedure om de motor soepel te maken. Pas op dat u het blok niet laat vallen bij het verwijderen en installeren van het andere blok in de motor. Ik gebruik een krachtige magneet... als het regelblok over het algemeen bijna 1,20 mm dik is, betekent dit dat er sprake is van slijtage. Het is raadzaam om in te grijpen op de motor..., met de dikte van het blok kunt u een redelijk goed beeld krijgen van de mate van slijtage van de kleppen. Veel succes. Als u vragen heeft, schrijf ons dan. Groeten aan iedereen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.