Zoek MDM

Bulletin

Amarok 2.0 biturbo nokkenas afstelling

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #47728 door handmatig-mechanisch
Amarok 2.0 Biturbo Nokkenas Tuning Geplaatst door manual-mecanica
Goedemiddag, dit is mijn eerste bericht. Ik heb het volgende probleem: een Amarok is in mijn werkplaats geweest met veel schade en ik ben tot de conclusie gekomen dat de nokkenas niet op de juiste plaats zit. Ik zou graag willen weten hoe de inlaatnokkenas precies gepositioneerd is en wat het exacte punt is. Ik heb een handleiding, maar daarin staat het niet vermeld. Hartelijk dank. De

truck is een BITURBO. Mocht ik twijfelen, dan kan ik het verduidelijken.

Ik hoop dat u mij kunt helpen. Hartelijk dank.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #47747 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Amarok 2.0 Biturbo Nokkenas Tuning
Niemand??? Wat in godsnaam... nou, ik deel wat ik kon vinden... volgens Volkswagen leveren ze een tool om de nokkenas van de Amarok af te stellen. Gelukkig heb ik een complete afdekking gevonden voor een zeer goede prijs en ik ga de hele afdekking vervangen. Iets meer werk, maar minder ingewikkeld... Ik heb de nieuwe afdekking al onder de knie... maar als iemand een methode heeft om hem af te stellen, deel die dan gerust.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 4 maanden geleden #48881 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Amarok 2.0 Biturbo Nokkenas Tuning
Hallo, het afstellen van de bomen gebeurt met een speciaal gereedschap dat volgens mij alleen bij VW op dit moment verkrijgbaar is. Het is een bankje waar de twee nokken op rusten en met wat accessoires worden vastgezet. Van daaruit worden ze vastgehouden met een steun en vandaar naar de afdekkap en dan de bovenste afdekkap met alle schroeven. Die afdekkap is de bovenste bank.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 4 maanden geleden #48882 door handmatig-mechanisch
Hallo, het afstellen van de bomen gebeurt met een speciaal gereedschap dat volgens mij alleen bij VW op dit moment verkrijgbaar is. Het is een bankje waar de twee nokken op rusten en met wat accessoires worden vastgezet. Van daaruit worden ze vastgehouden met een steun en vandaar naar de afdekkap en dan de bovenste afdekkap met alle schroeven. Die afdekkap is de bovenste bank.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 4 maanden geleden #48887 door handmatig-mechanisch
Neem contact met mij op. Facebook EFI ENGINEERING