Zoek MDM

Bulletin

Vermogensverlies Chevrolet Dmax

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #47710 door handmatig-mechanisch
Vermogensverlies Chevrolet Dmax Geplaatst door manual-mecanica
Goedemiddag:
ik heb hulp nodig. Ik heb een Chevrolet DMAX uit 2008, diesel, 3,0 liter cilinderinhoud. Hij is te traag; hij reageert niet op lichte hellingen. Ik heb alle filters vervangen, maar de motor reageert nog niet. Ik heb de flowmeter vervangen en het vermogen is aanzienlijk toegenomen, maar de vervanging duurde slechts twee weken en hij was weer traag en zwak. Toen ik de flowmeter loskoppelde, veranderde de toestand van de motor en reageerde hij veel sneller.
Uw hulp wordt zeer op prijs gesteld. Dank u wel.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
8 jaar en 7 maanden geleden #51886 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp: Vermogensverlies bij een Chevrolet Dmax
Pardon, vriend, heeft u het probleem met uw vrachtwagen kunnen vinden?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
7 jaar en 7 maanden geleden #52893 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op het onderwerp: Vermogensverlies bij een Chevrolet Dmax
Hallo, excuseer, ik heb hetzelfde probleem met mijn DMAX. Ik heb de flowmeter losgekoppeld en hij draait sneller bij het starten, maar op de snelweg blijft hij beperkt tot 3000 tpm.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
7 jaar en 7 maanden geleden #52895 door handmatig-mechanisch
Hallo vrienden, sorry dat ik dit vraag, maar zonder deze vraag zouden we niet veel vooruitgang boeken. Heb je de scanner al geïnstalleerd? Welke codes haalt hij eruit? Ik hoop op antwoorden.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
7 jaar 1 week geleden #53302 door handmatig-mechanisch
Hallo JUANRA78,
ik heb hetzelfde probleem. Mijn 3.0 dieseltruck, bouwjaar 2010, heeft geen stroom meer. P0243 verscheen op de scanner. Ik heb de EVRV-klep vervangen en de stroomvoorziening verbeterde. Het gele lampje op het dashboard ging weer branden en de stroomvoorziening viel weer weg. Ik heb de codes opnieuw laten uitlezen en nu geeft hij (code 2a, 02, 43, 03 in de beschrijving staat "Controleer dit voordat u verdergaat") aan. De scanner die ik gebruik is een x431 lunch. Kunt u mij helpen?