Zoek MDM

Bulletin

Nissan Sentra uit 1996 start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47684 door handmatig-mechanisch
Nissan Sentra uit 1996 zonder startproblemen Gepubliceerd door manual-mecanica
Groeten aan alle leden van Mechanics Manuals. Ik heb een probleem met het startsysteem van mijn Nissan Sentra uit 1996 met een GA16DE-motor en automatische transmissie. Ik zoek al zes maanden naar een oplossing, maar het is lastig. Het dashboard van de auto brandt geen enkel controlelampje (let op: GEEN) en als ik het contact aanzet (start), gebeurt er niets. Ik heb alle zekeringen, relais en de accu vervangen. Niets. De verlichting, claxon en interieurverlichting gaan aan, maar nog steeds niets. Ik denk aan drie dingen: 1. De computer 2. De zekeringkast 3. Een onbekende elektrische schade.
Ik voeg een foto van dit stuk bij om de echte naam ervan te weten.

Ik hoop dat je me kunt helpen met mijn zaak. Ik ga hem zo naar de sloop brengen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47715 door handmatig-mechanisch
De reactie van Manual-mecanica op de Nissan Sentra uit 1996 zonder startproblemen
Hallo, het geweer dat u laat zien is niet elektronisch, het automodel heeft geen BSI. Het probleem met het dashboard kan een stroomstoring zijn door een zekering of een kabel, wat ook een gebrek aan aarding kan zijn. Het dashboard zelf zou ook aangetast kunnen zijn. Wat de ontsteking betreft, zou u mij meer informatie moeten sturen. Als u de voeding daarvan heeft losgekoppeld, aangezien deze mogelijk geen stroom krijgt, stuur me dan een foto van de motor zodat ik meer weet. Met vriendelijke groet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47814 door handmatig-mechanisch
De reactie van Manual-mecanica op de Nissan Sentra uit 1996 zonder startproblemen
Heb je de ontstekingsmodule op de contactplaat gecontroleerd? Ik denk dat hij daar zit. Nog iets, onthoud dat dit model een soort zekering bij de accupolen heeft die gemakkelijk kan doorbranden of kortsluiten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar en 8 maanden geleden #50593 door handmatig-mechanisch
Goedemorgen, mijn vriend. Je dashboard is misschien doorgebrand of het elektrische onderdeel is losgekoppeld. Het zijn niet altijd zekeringen, kabels, relais, enz. Je moet het dashboard verwijderen en controleren of er stroom binnenkomt.