het gebeurt dat ik de auto langer dan 1 maand heb laten staan zonder hem te gebruiken, hij gaat ongeveer 3 keer open maar ik heb hem daarna niet meer gebruikt, het gebeurt dat ik hem op vrijdag 24 oktober van dit jaar weer heb aangezet, het gebeurde dat de accu leeg raakte door de tijd dat hij stilstond, ik heb hem opgeladen en geprobeerd hem aan te zetten, hij ging aan maar begon antivries van onderaf te gooien, niet van de radiator, noch van de recuperator, van het achterste deel van de krukas ville brequin, of krukas of demper het onderdeel heet zoiets van wat ik zag van het diagram van de motorriem Ik heb de olie al gecontroleerd en er zit geen water in, mijn twijfels liggen in hoe ik kan weten of de waterpomp beschadigd is, of het een zichtbare pompafdichting is of dat het een intern bewijs van de motor is dat door gebruik sinds mijn auto uit '96 is, is hij al verlopen en lekt hij water, ik noem dit omdat ik in een ander bericht las dat ze opmerkten dat wanneer de pomp al beschadigd is, zelfs als hij stilstaat, de auto water of antivries uitstoot, in mijn geval niet omdat de motor aan moet staan. En het gebeurt ook niet meteen na misschien 2 minuten. Het is niet teveel antivries dat eruit komt als een slang, het komt er in druppels uit, maar als het stabiel op één plek blijft, vormt de auto wel een straal.
P.S. Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om te lezen en ik ben je bij voorbaat dankbaar. Ik voeg een foto van de onderkant van mijn auto bij, zodat je een idee krijgt van wat ik heb besproken.