Zoek MDM

Bulletin

Oliedruk 0 bij stationair draaien en 30 psi als ik accelereer

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden - 10 jaar en 9 maanden geleden #47652 door handmatig-mechanisch

ALLES IS VERANDERD, HET IS EEN ALGEMENE GENERATIEREPARATIE... MAAR DE OLIEDRUK IS 0 EN ALS IK GA VERSNELLEN BEREIKT HIJ 30-40 EN BIJ STATIONAIR DRAAIT HIJ NAAR 0... DENK JE DAT HET DOOR DE NOKKENASKOPPELS KAN KOMEN, MAAR DIE ZITTEN IN EEN ALUMINIUM KOP... IK HEB GEZIEN DAT ER SLIJTAGE IS, KIJK NAAR DE FOTO'S... WELKE OPLOSSINGEN GEEFT U MIJ?
Laatst bewerkt: 10 jaar 9 maanden geleden door .

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 9 maanden geleden #47693 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: Oliedruk 0 bij stationair draaien en 30 psi als ik accelereer.
Beste, kortom, ik denk dat je probleem niet ligt in wat je specificeert (noch cilinderkop, noch culatin, noch nokkenas). Ik herinner je eraan dat het oliecircuit begint bij het carter (waar de olie wordt afgezet), de buis die de olie aanzuigt en die is verbonden met de oliepomp, het oliefilter, de oliebol of oliedruksensor en vervolgens naar de rest van de motor. Persoonlijk zou ik beginnen met het controleren van de goede werking van de oliebol of oliedruksensor. Bij twijfel vervang je die (voor dit type motor zijn ze niet erg duur). Zo niet, controleer dan de klep waar je het oliefilter op schroeft (of deze helemaal niet verstopt is). Vervolgens de pakking tussen de "aanzuiging" en het blok (hiervoor moet je het carter verwijderen). En als je dit allemaal uitsluit, zou het goed zijn om te denken dat het de oliepomp is... succes!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.