Vrienden, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik ben bezig met het repareren van de motor van een Chevy uit 1992. Alle metalen van het motorblok en de drijfstang zijn vervangen. Ook de cilinders zijn gecorrigeerd en de zuigers en zuigerveren zijn vervangen. De oliepomp was nieuw, enzovoort. Alleen het blok, de krukas en de drijfstangen zijn gebruikt. Al het andere is vervangen door nieuwe exemplaren. Het probleem is als volgt: de oliedruk stijgt niet bij stationair draaien. Het lampje op het dashboard dat aangeeft dat er olie in zit, gaat branden. Om dit op te lossen, is de olie ververst door een andere olie. Het probleem bleef bestaan en het hele elektrische systeem is gecontroleerd, maar daar waren geen problemen mee. Het olielampje bleef branden. We hebben de oliedruk gemeten bij de koppeling van het oliefilter. Die gaf "0" aan, tenzij je gas gaf. Daar stond al wel druk, maar heel weinig bij 20 psi. Ik heb in handleidingen gelezen dat het filter verstopt is en dat de nokkenaslagers los zitten. De nokkenas is in de cilinderkop verwerkt, zoals op de foto te zien is. Welke oplossingen geven jullie me?