Zoek MDM

Bulletin

GOLF 88 PROBLEEM MET DE BOCAR 2 KEELPIJLER

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 2 maanden geleden #47463 door handmatig-mechanisch
PROBLEEM MET DE BOCAR 2-KELKBOOG VAN DE GOLF 88 Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Ik heb een probleem met mijn Golf uit '88. Ik heb onlangs de carburateur schoongemaakt en de gasklep stond helemaal dicht. Ik heb hem weer goed teruggezet, in de gesloten stand, en nu loopt de auto niet goed. Bij het accelereren in de tweede versnelling lijkt hij te haperen. In plaats van sneller te accelereren, hapert hij en slaat hij af. Ik moet blijven accelereren om hem weer goed te laten lopen. Hij loopt alleen 's ochtends goed, de eerste keer dat ik hem gebruik. Hij loopt dan ongeveer 10 minuten prima, en daarna begint hetzelfde probleem weer. Kan iemand me alsjeblieft helpen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 2 maanden geleden #47469 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp: PROBLEEM MET DE BOCAR 2-GASKLEP VAN DE GOLF 88
Vriend, heb je de vlotter van de carburateur al gecontroleerd om er zeker van te zijn dat deze goed is afgesteld? Het kan namelijk zijn dat er teveel brandstof in komt en dat de oorzaak is dat de motor verzuipt?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.