Zoek MDM

Bulletin

Cherokee met motorstoringslampje aan

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47202 door handmatig-mechanisch
Cherokee met motorstoringslampje aan Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een Cherokee uit 1993 en het motorstoringslampje ging branden, maar ik weet niet wat de oorzaak is. Kunt u mij advies geven over hoe ik dit kan oplossen? Bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47208 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op de Cherokee met het motorstoringslampje aan
Hallo allemaal, juliomol, om het gedetecteerde probleem (het controlelampje brandt) nauwkeurig te diagnosticeren, moet u een zelfdiagnose uitvoeren om de storing te isoleren. U kunt dit doen zonder scanner op dat systeem. Gebruik de contactsleutel van de Jeep en het controlelampje zelf. Zet het contact 5 keer aan en uit (aan-uit) met de contactsleutel, terwijl u de sleutel in de aan-stand houdt. Let vervolgens op het controlelampje; het zal knipperen. U moet het aantal knipperingen tellen en ze noteren. Het zijn 2-cijferige codes, gescheiden door lange pauzes vanaf het controlelampje... bijvoorbeeld 22, 45, enz. Er zijn veel tutorials over dit onderwerp en codetabellen op internet om te leren wat ze betekenen. Als u vragen heeft, schrijf ons dan. Groeten aan iedereen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 10 maanden geleden #47286 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmatige monteurs op de Cherokee met het motorstoringslampje aan
Bedankt voor je reactie. Als ik nog hulp nodig heb, laat ik het je weten. Met vriendelijke groet.