Zoek MDM

Bulletin

Volkswagen Polo uit 1998 start en stopt dan

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47173 door handmatig-mechanisch
Volkswagen Polo start en stopt, bouwjaar 1998. Geplaatst door manual-mecanica
Het probleem is dat ik hem start en dan weer afslaat. Ik heb de bougies, bobine, bougiekabels, pomprelais en lambdasonde vervangen, maar er is geen controle op het dashboard. Ik heb de katalysator losgekoppeld en alle zekeringen zijn in orde, maar de symptomen blijven hetzelfde. Kan iemand me helpen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47174 door handmatig-mechanisch
Reactie van monteurs op het probleem van een Volkswagen Polo uit 1998 die startte en vervolgens stopte
Probeer de uitlaatpijp vóór de katalysator los te koppelen en te testen. Als de katalysator heet is en door een ruimte loopt waar hij vol water staat, sluit hij meestal af als er veel water op valt. Controleer ook of de uitlaat van de uitlaatpijp verstopt is.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47178 door handmatig-mechanisch
Reactie van monteurs op het probleem van een Volkswagen Polo uit 1998 die startte en vervolgens stopte
Mij is iets soortgelijks overkomen, ik kreeg te veel lucht binnen omdat er een klem los zat, waardoor de motor startte en stikte. Misschien helpt het, succes.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47188 door handmatig-mechanisch
Van de gevallen die ik bij de Polo 1.4 AEX heb gezien, zorgde één ervoor dat de motor afsloeg door een defect in de Hall-sensor in de verdeler. Een andere zorgde ervoor dat de motor startte en afsloeg doordat de distributieriem (een paar tanden) was overgeslagen. Een andere veroorzaakte het probleem met de bobinemodule, maar u zegt dat u de bobine al hebt vervangen en dat het met de module wel werkt. Met vriendelijke groet!