Zoek MDM

Bulletin

Peugeot Expert start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden - 10 jaar en 11 maanden geleden #47152 door handmatig-mechanisch
Peugeot Expert start niet. Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo, ik heb een Peugeot Expert en die start niet meer na 6 of 7 maanden stilstand. Ik heb de lagedrukpomp vervangen omdat die vastzat en niet werkte. Ik heb het dieselfilter vervangen, dat probleem is opgelost door de hogedrukuitlaat te controleren; er komt geen druppel druk uit. Het is een Boch CP1-pomp met een doorstroomregelklep. Er komt 12 volt binnen op aansluiting 2. Ik heb hem geaard op aansluiting 1 voor het geval de klep de oorzaak is dat er geen druk wordt gegenereerd bij het starten van de motor en dat de druk hetzelfde blijft, zonder doorstroming. Is die klep nodig om druk te genereren? Als ik een lage druk heb, zou dat dan ook de oorzaak zijn dat er geen diesel naar de hogedruk stroomt? Suggesties zijn in ieder geval nuttig.
Laatst bewerkt: 10 jaar 11 maanden geleden door . Reden: gegevens vergeten

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47154 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica Peugeot Expert : "
Goedemorgen, broeder. Heb je het systeem ontlucht? Heb je gecontroleerd of er geen lucht door een verbinding wordt gezogen?

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47155 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica Peugeot Expert : "
Goedemorgen, broeder. Heb je het systeem ontlucht? Heb je gecontroleerd of er geen lucht door een verbinding wordt gezogen?