Zoek MDM

Bulletin

Hyundai tucson 2.0 2005 Gaat niet aan, Injectoren.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47132 door handmatig-mechanisch
Hyundai Tucson 2.0 2005 start niet, injectoren. Gepubliceerd door manual-mecanica
Goedenavond, ik heb een probleem met een Hyundai Tucson 2.0 diesel uit 2005. Ik wil graag weten waarom de injectoren niet werken. De hogedrukpomp is vervangen.
Ik zou het op prijs stellen.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47133 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Hyundai Tucson 2.0 2005 Gaat niet aan, Injectoren.
Hallo, als je geen +12V-spanning hebt bij de injectoren, controleer dan zekering F8 en de werking van het motorrelais dat deze van stroom voorziet. De 30A-zekering F2 is verantwoordelijk voor de stroomvoorziening van het gehele injector- en brandstofpompcircuit.
Ik hoop dat dit helpt.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47134 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Hyundai Tucson 2.0 2005 Gaat niet aan, Injectoren.
Goedenavond, broer, en bedankt voor je antwoord. Ik heb alle zekeringen gecontroleerd met een man en ze zijn in orde. Het probleem met de auto was dat hij afsloeg toen we optrokken en 40 km/u bereikten. We hebben besloten de brandstofpomp te vervangen, maar nu start hij niet meer. We hebben de injectoren gecontroleerd, maar die krijgen geen stroom, maar de sensoren wel. Ik zou je hulp op prijs stellen. Zegeningen.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47135 door handmatig-mechanisch
Een vriend vertelde mij dat het de relais zouden kunnen zijn die de injectoren aansturen.