Zoek MDM

Bulletin

Stuurprobleem op een Subaru Legacy 4WD uit 1995

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 3 maanden geleden #47104 door handmatig-mechanisch
Stuurprobleem bij een Subaru Legacy 4WD uit 1995. Geplaatst door manual-mecanica
Het betreft een Subaru Legacy 4WD 2.0L stationwagon uit 1995. Het probleem is dat de auto naar de garage is gebracht omdat de besturing erg zwaar was (net als bij een handgeschakeld stuur). Ze hebben de stuurinrichting gerepareerd, de kogelgewrichten aan beide kanten vervangen, de remklauwen gerepareerd en de remblokken vernieuwd. Na al die werkzaamheden verliet de auto de garage, maar de besturing is nog steeds zwaar, iets beter dan voorheen, maar hij keert niet terug naar de beginstand bij het draaien.
Mijn vraag is: wat zou het probleem kunnen zijn als de monteur de reparaties heeft uitgevoerd die hij aanbevolen heeft?
Ik heb de gebruikershandleiding van deze auto, die te vinden is in het gedeelte met handleidingen.

Ik zou uw hulp zeer waarderen, zodat ik niet onnodig geld blijf uitgeven.

Alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 3 maanden geleden #47109 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp stuurprobleem in een Subaru Legacy 4WD uit 1995
De stuurinrichting is misschien in orde, maar je zou de druk die de hydraulische pomp levert moeten testen om een ​​probleem met bijvoorbeeld de overdrukventiel uit te sluiten. De pomp levert mogelijk minder druk dan zou moeten, wat zou kunnen verklaren waarom de besturing zwaar aanvoelt. In elk geval is het feit dat de besturing niet terugkeert naar de middenstand een kwestie van uitlijning. Groeten!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.