Hallo piter112, om de injectoren te controleren, begin je met het meten van de spoelweerstand van elke injector (ik weet de waarde in ohm niet meer precies) en vergelijk je deze met elkaar. Als er geen weerstand is, is de spoel onderbroken; als de weerstand te hoog is, brandt de wikkeling door (meet de weerstand tussen de twee aansluitingen met de injector losgekoppeld). Ik weet niet of je motor start. Zo ja, dan kun je controleren of de naalden goed openen door een transparant buisje op de retourleiding van elke injector te plaatsen, dat naar een reageerbuisje leidt, en de doorstroomsnelheid van elke injector in de overloop te meten. Als één injector een te hoge doorstroomsnelheid heeft, betekent dit dat deze niet goed opent en meer brandstof terugvoert dan de andere.
Wat me ook opvalt, is dat twee injectoren defect zijn... het lijkt erop dat de injectie door twee stappen in de ECU wordt aangestuurd; één voor cilinders 1 en 4, en een andere voor 2 en 3. Controleer of de ECU ervoor zorgt dat twee cilinders niet goed werken. Je moet de weerstand meten tussen pinnen 2-30, 5-6, 3-31 en 4-32 op de ECU-connector; deze moet tussen de 0,5 en 1,5 ohm liggen. Ik weet niet zeker of de injectoren van deze auto opnieuw geprogrammeerd moeten worden, maar corrigeer me als de RHY-motor niet hetzelfde is als de DW10. Veel succes!