Zoek MDM

Bulletin

Cavalier 95 ontstekingsprobleem

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47038 door handmatig-mechanisch
95 Cavalier ontstekingsprobleem Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, mijn broer heeft een Cavalier uit 1995. Twee injectoren waren beschadigd en het duurde twee maanden om ze te krijgen. De waarheid is dat hij hem al had gekocht en de auto wilde niet starten. Ik heb gecontroleerd en er was brandstofdruk, de injectoren waren gekalibreerd, er was vonk in de bobine, de bougies waren vervangen, de startmotor was nagekeken en hij wilde nog steeds niet starten. Als we hem starten, klinkt het alsof hij daarheen moet en de riem beweegt, maar er gebeurt niets. Kan iemand me alsjeblieft helpen?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47041 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp ontstekingsproblemen op een Cavalier uit 1995
Als je al hebt getest of de bougies vonken, controleer dan nu of de injectoren een puls op hun connectoren hebben wanneer de motor wordt gestart, voor het geval er een probleem is met de bedrading of de injectorconnectoren... Ik weet niet wat je bedoelt met "de injectoren waren gekalibreerd", of je ze hebt getest of hun weerstand hebt gemeten (ongeveer 16 ohm per stuk)... nog iets wat ik niet begrijp en ik zou willen weten hoe die twee injectoren beschadigd zijn geraakt. Groeten!!

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47052 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp ontstekingsproblemen op een Cavalier uit 1995
Goedenavond, ze zijn gekalibreerd in de zin dat ze op een testbank zijn getest en ze werken. De vorige waren beschadigd omdat ze aan de zijkanten kapot waren en veel benzine lekten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
10 jaar en 11 maanden geleden #47055 door handmatig-mechanisch
De sleutel tot het starten is dat er een goede, sterke vonk is, als die er is, en dat er voldoende benzine in de verbrandingskamer zit. Dat wil zeggen, wanneer je de motor start, moeten de injectoren klinken of werken en moet de startmotor heel goed en snel draaien, niet langzaam, en dat is alles. Ja, en als hij niet start, moet je altijd een paar dingen controleren. Ik hoop dat het goed met je gaat.