Allereerst mijn hartelijke groeten. Laten we ter zake komen:
het probleem, zoals de titel al aangeeft, is de Optra Automatic uit 2008. De storing maakt me gek. De auto ontgrendelt en vergrendelt de deuren met behulp van de Chevy-knop op de alarmbediening, en opent zelfs de kofferbak, waardoor het hoorbare alarm wordt geactiveerd en gedeactiveerd. Maar wanneer de auto op het punt staat te worden gestart, treedt de storing op. Wanneer u de 5-cijferige code invoert en op de Chevy-knop drukt, gebeurt er niets. Normaal gesproken wordt de startonderbreker gedeactiveerd wanneer u de code invoert, gaan de dashboardverlichting aan, werkt de brandstofpomp en kan de auto starten. Wanneer u een onjuiste 5-cijferige code invoert, begint het alarm te klinken, maar in dit geval gebeurt er niets van dat alles, en dat is het probleem. Kortom, de bediening opent en vergrendelt de deuren, maar deactiveert de startonderbreker niet met behulp van de 5-cijferige code. De bediening schakelt de rode led in wanneer je op de knoppen drukt, dus ik neem aan dat de bediening in orde is. Ik waardeer alle hulp die je me kunt geven. Met vriendelijke groet.