Zoek MDM

Bulletin

Peugeot 306 temperatuurregelkast

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 2 weken geleden #4116 door handmatig-mechanisch
Peugeot 306 temperatuurregelkast Geplaatst door manual-mecanica
Ik heb een 306 TD 1900 uit 1995. Ik heb er altijd elektrische problemen mee gehad. Alle ventilatoren beginnen tegelijk te draaien, het remlicht gaat aan, maar de temperatuur komt niet boven de 32 graden Celsius. Ik maak me er niet al te veel zorgen over, maar ze hebben wel eens de temperatuurregelaar vervangen en het probleem opgelost. Ik zou graag willen weten waar dat kleine kastje is, want ik kan het niet vinden. Het wordt ook wel de zwarte doos genoemd. Alvast bedankt en ga zo door met het goede werk op het forum, vrienden.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 1 week geleden #4168 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot 306 temperatuurregelkast
Hij zou bij de accu moeten zitten. Volg de ventilatordraden als je wilt en je vindt hem. Deze auto's hebben een connector onder de accu die normaal gesproken sulfateert en contactproblemen veroorzaakt. Controleer ze en laat het me weten.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
17 jaar 1 week geleden #4199 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp Re: Peugeot 306 temperatuurregelkast
Heel erg bedankt, kortsluiting. Ik ga het onderzoeken en laat het je weten. De waarheid is dat dit forum geweldig is. Ik ben er nog geen maand aan verslaafd en ik word steeds enthousiaster. GA JE EIGEN GANG, vrienden.