Zoek MDM

Bulletin

Ford Mondeo 95 Computerstoringen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 5 maanden geleden #46693 door handmatig-mechanisch
Computerstoringen bij de Ford Mondeo 95 - Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, mijn naam is Maxi en ik weet niet goed wat ik moet doen...
Ik heb een Ford Mondeo uit 1995 aangeboden gekregen. De auto is in uitstekende staat en de motor loopt perfect... Het probleem zit hem (denk ik) in de computer. Bijna alle functies werken, behalve de airconditioning, de cruisecontrol en de knoppen op het stuur...
Om eerlijk te zijn, ik weet niets van auto's. Dit zou mijn eerste auto zijn en ik heb echt advies nodig van iemand die er verstand van heeft.
De verkoper vraagt ​​er $24.000 voor. Veel mensen zeggen dat het een goede auto is en een mooie kans, maar iemand die beweert er verstand van te hebben, zei dat als ALLE functies niet werken, het de moeite niet waard is om hem te kopen, omdat het repareren van de computer een enorme klus is...
Kan iemand me advies geven? Alvast bedankt!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 5 maanden geleden #46762 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mechanics op het onderwerp computerstoringen in een Ford Mondeo uit 1995
De bedieningselementen op het stuur en de airconditioning staan ​​niet direct in verband met de computer. Als er echter niets op het stuur werkt, is het probleem hoogstwaarschijnlijk in de kabelboom en niet in de computer zelf. Maar als al het andere perfect werkt en de prijs goed is, zie ik geen probleem met de aankoop, aangezien gebruikte auto's altijd wel wat kleine mankementjes hebben. Bovendien, als je de bedieningselementen op het stuur niet gebruikt, zijn ze overbodig. Om te weten wat de reparatiekosten zouden zijn, zouden we de auto moeten zien. Het is misschien niet ingewikkeld, maar om de diagnose te stellen, moeten we hem eerst bekijken.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.