Zoek MDM

Bulletin

Ford Mondeo 95 Computerstoringen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 3 maanden geleden #46693 door handmatig-mechanisch
Ford Mondeo 95 Computerstoringen Geplaatst door manual-mecanica
Hallo, ik zal me even voorstellen. Mijn naam is Maxi en ik weet niet zo goed wat ik moet doen...
Ik vertel je dat mij een Mondeo uit 1995 is aangeboden. De auto ziet er prachtig uit, de motor werkt perfect... Het probleem zit in de computer (denk ik), bijna alle functies werken, behalve de airconditioning, de cruisecontrol en de knoppen op het stuur...
Ik zal eerlijk zijn, ik snap niks van auto's, dit zou mijn eerste auto zijn en de waarheid is dat ik advies nodig heb van iemand die er verstand van heeft.
De man verkoopt hem aan mij voor $ 24.000. Veel mensen hebben me verteld dat het een goede auto is en dat het een goede kans is, maar iemand anders die zegt dat hij er verstand van heeft, zei dat als ALLE functies niet werken, het niet de moeite waard is om hem te kopen, omdat het repareren van de computer een hoofdpijn is...
Kan iemand me wat advies geven? HEEL ERG BEDANKT!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 3 maanden geleden #46762 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmonteurs op het onderwerp: computerstoringen Ford Mondeo 95
de bedieningselementen op het stuur en de airconditioning hebben niet veel met de computer te maken. Als er niets met het stuur werkt, ligt het waarschijnlijk aan de kabelboom en niet aan de computer. Als alles verder perfect werkt en de prijs redelijk is, zie ik geen probleem om hem te kopen, want een tweedehands auto heeft altijd details. En als je de bedieningselementen op het stuur toch niet gaat gebruiken, is het ook niet nodig. Om te weten hoe duur het is om hem te repareren, moeten we hem eerst zien. Het is misschien helemaal niet ingewikkeld, maar om een diagnose te kunnen stellen, moet je hem eerst zien.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.