Zoek MDM

Bulletin

Temperatuurprobleem Toyota Corolla 92

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 4 maanden geleden #46641 door handmatig-mechanisch
Temperatuurprobleem Toyota Corolla 92 Geplaatst door manual-mecanica
Hallo allemaal, ik heb een probleem met een Toyota Corolla 4af-e uit 1992. De ventilator is vervangen, de thermostaat is verwijderd en de ventilator is direct aangesloten op de waterpomp. Ik heb de cilinderkop vervangen. Alles is gedaan vóór de montage, maar het probleem blijft zich voordoen. Als de auto zonder airco werkt, blijft de temperatuur op de helft, maar als de airco aan staat, stijgt de temperatuur tot boven de helft en bereikt bijna graden Celsius. Ik weet niet wat ik nog meer kan doen of wat het andere probleem is. Ik zou jullie hulp op prijs stellen, want ik heb een andere Corolla met hetzelfde probleem ontvangen, alleen heeft deze een carburateur. Groeten allemaal.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 4 maanden geleden #46658 door handmatig-mechanisch
Reactie uit een handleiding voor monteurs over een temperatuurprobleem in een Toyota Corolla uit 1992.
Misschien zit er lucht in het airconditioningsysteem. Dat is nog steeds vreemd, want het enige wat met de airconditioning en het aircosysteem te maken heeft, is de extra radiator. Maar als u er alleen last van heeft als de airco aan staat, moet dat het probleem zijn.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.