Ik heb deze uitleg overgenomen uit een ander bericht op een andere pagina, maar dit is precies wat mij overkomt. Ik hoop dat ik hier de oplossing voor dit probleem kan vinden.
Mijn auto is een Jeep GC LTD uit 1994 met vierwielaandrijving en een 4,0-liter motor.
Dit begon ongeveer 6 maanden geleden, op een dag ging het motorstoringslampje branden, maar de auto startte prima en liep zonder problemen, na een week moest ik de sleutel ongeveer 10 minuten open houden voordat het motorstoringslampje ging branden en ik de brandstofpomp hoorde activeren en kon ik starten, dit duurde uiteindelijk bijna een half uur, dus besloot ik de sleutel in de aan-stand te laten staan en de motor uit te laten staan om de auto te kunnen gebruiken, dit werkte een week lang, maar nu gaat het motorstoringslampje gewoon niet meer branden en is de pomp niet meer te horen, zelfs niet als ik hem een hele dag aangesloten laat. Ik wil nog even benadrukken dat toen hij startte, hij perfect werkte en ik hem op dat moment zonder problemen kon stoppen en starten, maar als ik hem langer dan 15 minuten uitzette, moest ik tot een half uur wachten voordat hij startte, ik heb heeeeeeeeeeel nodig.