Zoek MDM

Bulletin

Desinteresse

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 2 maanden geleden #46447 door handmatig-mechanisch
Desinteresse Gepubliceerd door manual-mecanica
Wat er gebeurt in de forums, vooral dit "Mechanische problemen en vragen" - er is weinig deelname en degene die er zijn, worden niet met de vereiste snelheid behandeld, wetende dat degene die vraagt een probleem heeft dat hem schade berokkent

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 2 maanden geleden #46448 door handmatig-mechanisch
Reactie van handmechanica op het onderwerp Desinteresse
Ik deel dezelfde mening, hoewel sommigen van ons zich er nog steeds mee bezighouden,:gek: zonder enige andere bedoeling dan te delen en te proberen te helpen. Het zou goed zijn als er meer deelname was, want het zou altijd makkelijker zijn om storingen op te lossen, aangezien een garagebezoek tegenwoordig zeker niet goedkoop is, en een auto:woohoo: op verschillende manieren problemen kan hebben... $$ en nog meer $$, onder andere. We moeten elkaar meer helpen, het kost niet zoveel!! Groeten aan iedereen

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 2 maanden geleden #46470 door handmatig-mechanisch
Het is waar dat er vandaag niet veel deelname is, maar het moet ook worden opgemerkt dat het aantal mensen dat in deze sectie post, is afgenomen, maar ik krijg veel vragen via de chat en berichten, misschien ontbreekt het aan motivatie bij de consultants en iets meer informatie van hen, want er zijn bijvoorbeeld sommigen die zeggen dat mijn Nissan niet start en niets meer, we kunnen ze niet de volledige uitleg geven over hoe de motoren werken hahaha er is veel veld, nou ja, ik doe mijn best om te helpen waar ik kan en degenen die ik begrijp, maar degenen die ik niet begrijp laat ik het ze weten om te kijken of ze opnieuw schrijven en ik kan ze een handje helpen, nou ja, verlangen en geduld dat alles verbetert en laten we doorgaan met het helpen van iedereen die erom vraagt op alle mogelijke manieren, helpen kost niets, knuffels collega's en veel succes met alles, groeten uit Chili.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 2 maanden geleden #46491 door handmatig-mechanisch
Kikemec en Ismael53:
Misschien zijn jullie wel de twee forumleden die het meest deelnemen en ik ben blij dat jullie het met mij eens zijn over de daling in deelname. Er zal iets moeten gebeuren om terug te keren naar de vorige status.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 2 maanden geleden #46495 door handmatig-mechanisch
Hoewel we er weinig aan kunnen doen (misschien vinden sommigen het nutteloos...), komt alles goed en zal de deelname weer net zo groot zijn als een paar maanden geleden. Hoewel het waar is dat het moeilijk is om te zien wat er met de auto van "die en die" gebeurt zonder het te zien, zul je zien dat andere forums beginnen met praten over een kromme klep en uiteindelijk over de "nieuwste releases" op het grote scherm... nou, hier gaat het erom onze mening te geven over het betreffende defect. Er zullen mensen zijn die het serieus nemen, en ook mensen die verder willen met andere dingen, of zich vervelen, zoals met alles... respectabel, maar zoals je terecht suggereert, servilimit, zou het leuker zijn als er meer "beweging" was. Groeten allemaal!!