Zoek MDM

Bulletin

IK HEB HULP NODIG MET MIJN FORD FIESTA UIT 2006

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 5 maanden geleden #46314 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: IK HEB HULP NODIG MET MIJN FORD FIESTA UIT 2006
haaaaaaaaaaaaa maditos ztec rocam jajajja, altijd dat blikje met het temperatuurprobleem, soms start hij en andere keren niet, dan blijft hij hangen en dan start hij niet omdat de zekering doorbrandt, cilinderkopproblemen zijn een vaststaand probleem bij die auto, maar wees voorzichtig, de thermostaat in deze auto is echt ongelukkig, origineel of niet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 5 maanden geleden #46315 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: IK HEB HULP NODIG MET MIJN FORD FIESTA UIT 2006
haaaaaaaaaaaaa maditos ztec rocam jajajja, altijd dat blikje met het temperatuurprobleem, soms start hij en andere keren niet, dan blijft hij hangen en dan start hij niet omdat de zekering doorbrandt, cilinderkopproblemen zijn een vaststaand probleem bij die auto, maar wees voorzichtig, de thermostaat in deze auto is echt ongelukkig, origineel of niet.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 5 maanden geleden #46338 door handmatig-mechanisch
Is de kachel correct gemonteerd? Ik ken een geval waarbij de kachel achterstevoren was gemonteerd, waardoor warmteafvoer onmogelijk was. Ik vermeld dit omdat het na de logische stappen tijd is om de domme fouten aan te pakken die soms door onzorgvuldigheid ontstaan. Met vriendelijke groet. :droog: