Zoek MDM

Bulletin

Fiat Scudo knipperlichtrelais

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 5 maanden geleden #46223 door handmatig-mechanisch
Fiat Scudo Knipperlichtrelais Gepubliceerd door manual-mecanica
Hallo! Ik heb net een tweedehands Fiat Scudo 2.0 JTD uit 2005 gekocht. Mijn richtingaanwijzers en alarmlichten werken al een paar dagen niet. Soms werken ze een tijdje en dan ineens niet meer.
Ik heb gehoord dat het aan het relais zou kunnen liggen, maar hoewel ik de relaiskast heb gevonden, staat in de handleiding niet welke bij de richtingaanwijzer hoort. Weet iemand of er werkplaatshandboeken voor de bus te vinden zijn? Met vriendelijke groet!

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 5 maanden geleden #46256 door handmatig-mechanisch
Reactie van Manual-mecanica op het onderwerp: Fiat Scudo knipperlichtrelais
Hallo, het is geen relais, je zoekt de richtingaanwijzer en die zit in de zekeringkast. Als je niet weet hoe het werkt, moet je de richtingaanwijzer aan de praat krijgen. Oh, het alarm en het kleine kastje dat een geluid maakt, zijn er wel. Als het niet werkt, raak je het gewoon aan en begint het te knipperen. Meestal laat het soldeer los door de werkzaamheden, maar het is beter om het te vervangen. Succes, ik hoop dat ik je op de een of andere manier heb geholpen...

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 5 maanden geleden #46257 door handmatig-mechanisch

schreef: Hallo, het is geen relais. Wat je zoekt is de richtingaanwijzer en die zit in de zekeringkast. Als je niet weet hoe het werkt, moet je de richtingaanwijzer aan de praat krijgen. Oh, het alarm en het kleine kastje dat geluid maakt, zijn het. Als het niet werkt, raak je het gewoon aan en begint het te knipperen. Meestal laat het soldeer los door de werking, maar het is beter om het te vervangen. Succes, ik hoop dat ik je op de een of andere manier heb geholpen...

Sorry, als het een Fiat is, kan het zijn dat de knipperlichtschakelaar in de lichtregeling zit. Daarvoor moet je het kapje eraf halen. :P

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 5 maanden geleden #46274 door handmatig-mechanisch
Kijk of het op een gegeven moment aangaat, het geluid dat het maakt blijft, omdat ik bij Fiat heb ontdekt dat de flitser dezelfde knop is als de katten en ik heb urenlang gezocht naar dit verdomde ding hahaha, als het nog steeds een geluid maakt, volg het, het is relatief gemakkelijk om het te identificeren als het een normale flitser is, het heeft drie poten in tegenstelling tot de relais die er 4 of 5 hebben