Zoek MDM

Bulletin

GOEDE MORGEN, PROBLEMEN MET CORSA EASYTRONIC

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 5 maanden geleden #46173 door handmatig-mechanisch
GOEDE MORGEN, PROBLEMEN MET CORSA EASYTRONIC Geplaatst door manual-mecanica
Goedemorgen mede-monteurs, een paar dagen geleden ontving ik een Corsa met Easytronic-transmissie. De eigenaar vertelde me dat de unit thuis was gebleven nadat hij goed had gewerkt. Toen hij instapte en de auto startte, deed hij niets. De dashboardlampjes gingen branden, maar de auto startte niet en er verscheen een F op het dashboard. Na een tijdje werkte de auto weer; ze vertelden me het probleem, ik probeerde het en de unit startte zonder problemen. Ik bracht hem naar de garage en gedurende die gebruiksperiode leverde de unit geen problemen op. Maar toen ik de diagnose startte, merkte ik dat het Easytronic-transmissiesysteem een tekort aan remvloeistof had. Ik vulde remvloeistof bij en toen ik de unit probeerde te starten, wilde hij niet meer starten. Ik scande de auto en de code P1700 verscheen. Nou, ik heb jullie hulp nodig met informatie voor de reparatie, evenals de voorzorgsmaatregelen en procedures die ik moet volgen voor het vervangen van de koppeling. Ik heb de apparatuur voor de programmering al. Groeten en ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.