Zoek MDM

Bulletin

Suzuki Baleno start niet

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
11 jaar en 3 maanden geleden #46030 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Suzuki Baleno maakt geen deel uit
Als het lang duurt om te starten, is de vonk er dan wel of niet? Zo ja, dan heb je mogelijk problemen met de brandstofpomp. Controleer wat er ontbreekt als hij niet start. Als het compressie is, is er mogelijk een probleem met de zuigerveren. Controleer het en laat het me weten. Ik zal je vertellen hoe je kunt testen of het zuigerveren zijn of niet.

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.

• handmatig-mechanisch
  • Onderwerpauteur
  • Verse grensbewoner
  • Verse grensbewoner
Verder
9 jaar 3 weken geleden #51326 door handmatig-mechanisch
Reactie van manual-mecanica op het onderwerp Suzuki Baleno maakt geen deel uit

Jaque schreef: Hallo allemaal:

Nou, ik zal jullie vertellen dat er een paar dagen geleden een Suzuki Baleno bij de werkplaats is gearriveerd voor een vervanging van de cilinderkoppakking. Alle reparaties waren uitgevoerd,
maar toen ik hem startte, deed hij niets. We hebben de afstelling gecontroleerd en alles was in orde. Krukassensor, zekeringen, kabels en alles wat we konden doen, in het begin viel de vonk weg, hij vonkte alleen als ik het contact aanzette en als ik het weer dichtdraaide, maar dat was al opgelost. Toen ik hem op de fabrieksinstellingen liet staan, bleven alle cilinders 30 compressie hebben, en toen ik het met een ander merk probeerde, had hij wel compressie. Ik heb het met een andere computer geprobeerd en hetzelfde gebeurde: hij startte niet. Als iemand opmerkingen heeft, laat het ons dan weten, het zou erg nuttig zijn,

alvast bedankt.:D

Vriend, hoe los ik dit probleem op?

Meld u aan of maak een account aan om deel te nemen aan het gesprek.